Bokavdelningsbygge i Gävle

Gävleån

Eftermiddagssol över Gävle-ån, pitoreskt så det förslår!

I förra veckan lämnade jag mitt röriga (om än trygga) skrivbord för ta tåget upp till Gävle och medverka i byggandet av ännu en snygg bokavdelning, tillsammans med två av mina eminenta kollegor. Den här gången på City Gross. Sedan i februari har vi hunnit få upp 6 bokavdelningar av varierande storlek och utformning runt om i landet. Från min högst subjektiva synvinkel kan jag meddela att avdelningarna blir över förväntan fina. Väl inne i bokavdelningen är det lätt att glömma bort att man befinner sig i en matvarubutik och inte i en liten snygg, trendig och nyhetsfokuserad bokhandel.

Pocketsektion med topplista

Pocketsektion med topplista och sommar-nyheter

Barn-hörna

Toppenfin barn-hörna

Kampanjbord med Morsdag-tips

Kampanjbord med Morsdag-tips och aktuella nyheter.

Dammig, stel och lite blodig (efter smärre attack från illasinnad streamer),  återvände jag tolv timmar senare till Stockholm, vardagen och ett hett bad. Trött efter en intensiv dag, men framförallt glad och fasligt nöjd.

Det här inlägget postades i Böcker & allting runt omkring, Bokhylla. Bokmärk permalänken.

Kommentera

